woensdag 21 oktober 2009

Verlanglijstje

Sinterklaas is bijna in het land. Tijd voor.... verlanglijstjes. Omdat niemand echt op zoek is, is het altijd stinkend druk op dating sites. Net als op de markt: 'kijken, kijken, niet kopen'. Nou ja, een dating variant daarvan dan. Ik weet - van horen zeggen natuurlijk - dat vrouwen heel goed zijn in boodschappenlijstjes, eisen, verwachtingen en algemene voorwaarden in hun datingprofiel, maar toch even een greep uit de verlanglijstjes van mannen. Mannen van de gewraakte middelbare leeftijd*, die zichzelf in de regel omschrijven als 'jongeman'.

Man zoekt:

- slanke vrouw
- niet ouder dan 38
- gezonde levensstijl (ik rook niet en verwacht van jou hetzelfde)
- classy en stijlvol maar niet te
- rugzak ok, maar wel verwerkt
- geen kids (sorry, liever eigen broedsel)
- geen zweverig type, dat zorgt maar voor onnodige problemen
- ondeugend

Next:

Wat voor iemand zoek ik?Een lieve, prettig gestoorde, jeugdige vrouw. Authentiek, avontuurlijk, communicatief sterk met positieve energie. Je hebt jouw eigen bezigheden en ruimte maar liefst onderneem je iets met mij. Een soulmate die weet waar ze voor gaat, complementair aan me is en vice versa.

En:

Zonnetje in huis, inspirerend, eigen willetje (mits handelbaar), hart op de tong, bescheiden (indien passend), op een leuke manier bijdehand zijn.

Allemachtig... who's asking? God's gift to women, sixpack en clooneykoffie included? Of een groot kind dat de wereld nog niet geheel overziet? Kort samengevat: Barbie forever met een beetje brains, of beter gezegd: ik wil een mooie rijke vrouw, zonder problemen. Zeg dat dan!

*milde versie van middelbare leeftijd is 42

Geen opmerkingen:

Een reactie posten