zaterdag 3 oktober 2009

Sexy of grijze muis?


Welk type ben jij in de liefde? Bereken je EQ. Hoe wraakzuchtig ben jij? Ik ben dol op testen. Gelukkig staan de damesbladen er bol van en Psychologie Magazine heeft er tig online staan. Testen zijn geinig en geruststellend, meestal doe ik het goed: ik ben geen geboren verleidster maar wel charmant en innemend of zoiets. Ik ben niet extreem wraakzuchtig, maar gezond boos. Kortom in de regel een uitslag waarbij je leuk, slim en sociaal uit de bus komt. Ook fijn als je de weging van vragen en de puntentelling doorhebt.

Meest recente test vond ik op de site ikeengrijzemuis.nl. Daar kun je testen of je er één bent. Makkie! Ieder mens is uniek en hee, als het maatschappelijk lekker loopt en je bent ook nog creatief, reislustig en hebt een volle agenda... Vol vertrouwen begon ik aan de test. Veel vragen, of mijn dierbaren van me houden (nogal wiedes),
of mijn collega’s me waarderen (yep), of mijn foto in de fotospeciaalzaak hangt (dat dan weer niet), of ik in de quote 500 sta (gaat niemand wat aan ;), of ik meer dan vijf fanmails per dag krijg (ehm... nou vijf is overdreven), of mijn ouders trots op me zijn (tuurlijk), enzovoort. Op naar de uitslag.... welkom in het land der... middelmatigen. Vragen nog eens nagelopen, inclusief puntentelling. Nee daar viel hoegenaamd niets aan te manipuleren. Ik ben een van de 68,2% grijze muizen...en keihard in de vergelijkingsval getrapt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten